zondag 14 februari 2010

De flashmob in Drachten

Afgelopen zaterdag was het dan zover. Na intensief oefenen werd in het centrum van Drachten de flashmob van de ChristenUnie Opsterland uitgevoerd. Het was een groot succes. Het enthousiasme van de deelnemers was geweldig en velen hebben belangeloos meegewerkt. Daarom spreek ik hierbij mijn grote dank uit voor de volgende bedrijven en personen, waarbij ik het risico loop om iemand te vergeten, waarvoor ik dan meteen mijn excuses maak.

Bijzondere dank aan: Dolcis Drachten, Jeans Centre Drachten, Vd Werf Drachten, Henk van The Box Drachten, Harm vd Heide Ureterp, Bethel Congrescentrum Drachten, Jessica Elverdink Drachten, de cameramensen, Ruurd en Joke Adema Drachten, Rennie en de andere leden van de campagnecommissie. De bedoeling was om onze onafhankelijkheid als gemeente te benadrukken. Opsterland is groot genoeg om zelfstandig te blijven en Smallingerland mag naar ons lonken, maar wij gaan niet op hun avances in......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten